Jangan Clik

Tuesday, August 11, 2009

Reunion kecik

Pertemuan dengan Semey bole dikatakan reunion kecik la jugok sebab kami bertiga ex student fakulti suatu maso dulu. Sori lambat upload sebab opis aku la ni tgah di ubahsuai, perbesaq sikit, banyak line internet dan wayar lain kena ubah.Maso ambik gambaq ni bateri kamera aku habih, hampaih nyok sungguh, dan tangkap 2 keping ja, ok la daripada takdak. Aku ambik man kat hotel seri m'sia aloq staq lpas tu bawak dia bernongkrong dan makan-makan kat restoran Macam-macam Rasa, dekat ja ngan hotel man dok. Tengok gambaq ataih abih lincin kami bertiga sapu, last sekali anak aku sapu nenen dia la sebab geram takleh mkn lg.
Man macam biasa masih koya srupo bas (ayat trademark man) , lepas abih ngaji man la yang selalu aku jumpa selain awin, siti mazura dan ita sebab depa org sini yang lain2 tu aku jumpa Wan sue kat giant seksyen 13, dia keja kat boost pakaian, Marziah @ kak lang jumpa kat Komtar Penang masa aku ada mesyuarat HRMIS kat sana, Hafiz @ jin masa dia mai jumpa Menteri Besaq Perlis sebab ada urusan tempat dia keja, jumpa sat ja sebab dia ada keja lain plak kat Sg. Petani, Ali chini aku jumpa masa kursus kat Tekam Plantation Resort kat Jerantut Pahang, kebetulan dia pun berkursus kat situ. Itu ja la geng2 fakulti dulu yg aku penah jumpa, yg lain2 hanya bertanya khabar melalui laman sesawang, laman sembang dan di talian ja sebab faktor tempat yang jauh. Masuk kali ni dah 3 kali aku jumpa man, first kat Kola Perlih, sembang sampai pukoi 4 pagi, yg kedua jumpa man ngan anep ngiring sblm depa pi shooting kat Langkawi dan ni la yg terbaru tu pun sat ja sebab aku bawak anak kecik, takleh balik lewat sangat, kesian dia nak tidoq. InsyaALLAH geng2 yang lain ada masa lagi kita jumpa la lain, Malaysia bukan besaq mana , pusing-pusing jumpa la jugak kalu dah ataih ketentuanNYA.

No comments:

Post a Comment