Jangan Clik

Tuesday, November 1, 2011

Model 3D pertama

Lama dah aku minat nak try buat model 3D ni tapi tak berkesempatan nak beli , tambahan takut anak aku bg jahanam ja, alih2 dapat hadiah dri opismate aku, apalagi try la asah bakat menyelesaikan masalah nih. Lama jugak la nak bg siap sebab dia mcm puzzle, takdak ilustrasi camana nak cantum, cuma bergantung pada gambaq yg dia bg ja. Berjam jugak la amik masa, seb baik siap jugak. Model Kapal Perang. Yg boleh jadi minat nih sebab memba aku dia minat benda2 cenggini, kat rumah dia banyak dia kumpul koleksi model 3D ni tapi kebanyakannya model infrastruktur la, model2 macam kenderaan ni takdak sgat.

Haaa...yg belah kanan tu model jugak tapi bukan model 3D la tapi model didatangkan khas dari Kazakhstan, ada rupa Chinese look dak? hahahaha.... Seronok tak sangga la Syakirin bila aku hadiah kat dia model kapal perang ni, siap nak boh dalam kolam lg, tapi bila aku habaq yg model ni takleh kna ayaq bru la dia tak pi boh. Tapi sangkaan aku ternyata tak meleset, tak sampai sejam dah ada komponen model yg patah, sebab dia buat main. Ikut kamu la Syakirin, seb baik la kapai tu org hadiah, klu babah beli sahih babah ghiyau dah huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment