Jangan Clik

Monday, February 25, 2013

Masakan Arab Restoran Mekah Mergong, Alor Setar

Kebelakangan nih, dah banyak restoran masakan arab dibuka di belah utara nih, kalau di Kangaq di hadapan sek.men derma. kat Jitra ada  2 restoran arab kalau tak salah aku, kat aloq staq pun rasanya ada dua dan salah satunya adalah Restoran Mekah yg terletak di deretan rumah kedai berhadapan Tesco Mergong. Disebabkan aku pun tak pernah makan makanan arab ni selain roti arab, jadi aku sefamili pun try la kat restoran nih, tu pun lpaih dapat info dri opismate aku. Aku order Nasi Mandy Kambing utk aku, Nasi Mandy Ayam utk wife aku, Shawarma ayam utk syakirin dan klu nak rasa lebih arab order la ayaq non-alkoholic Barbica, aku order perasa epal. Ramai mai sini waktu tengahari, nasi dia mmg sedap guna beras Basmathi, dan harganya berpatutan, Nasi Mandy Kambing harganya RM 8.00 dan Nasi Mandy Ayam RM 7.00. Takut tempat penuh? jangan risau kedai dia luas, ada 2 lot jadi akan senantiasa ada tempat untuk anda.

No comments:

Post a Comment