Jangan Clik

Monday, December 22, 2008

Anak


InsyaAllah dalam hujung bulan Februari 2009 ni aku akan bergelar babah, seronok tak sangga sebab first time jd babah lagipun nilah anak yang akan menyerikan ikatan rumah tangga aku dan wife yg dibina setahun lalu. Aritu aku ngan wife dah pi scan dah, kat Pusat Rawatan Mahsuri dr kata baby boy. tak kisahla, aku ngan wife tak berapa kisah sangat jantina anak ni, sebab bg aku kesihatan anak tu yg penting, cukup sifat dan selamat dilahirkan dah cukup alhamdulilah bg aku. Aku ngan bini dah lama dah dok cari2 nama utk anak yg bakal lahir kelak, klu baby boy nak letak nama Qazrin Syakirin yg bermaksud berpekerti mulia dan bersyukur, klu baby gerl plak nak letak Qazrina Sara yg bermaksud istana isteri nabi Ibrahim. Baby aku ni la kuat btoi kicking smpai bini aku tak selesa w’pun sronok tgok dia aktif, dia ni aktif waktu mlm ngan pagi, jnuh bini aku tergelak sebab geli (dia seronok berenang dalam tu, tu yg godek sakan tu). Anak aku tu Dr kata songsang tapi dia kata nti nak sampai due date kedudukan baby tu ok kot, baby tu akan beralih kepala dia ke bawah, tapi aku ngan wife risau jgak takut baby tu songsang lg bila nak dekat2 bersalin, pastu aku ngan bini aku cari ikhtiar la cara berubat kampung, pi cari bidan yg boleh kalih baby tu dok kedudukan normal. Semoga baby tu kalih la dok kedudukan dia balik, bukan apa bini aku nak bersalin cara normal, tapi dah klu kna bersalin ikut tingkap tu terpaksalah janji dua2 selamat, amin…. (baby, babah and ibu waiting 4 u)

No comments:

Post a Comment