Jangan Clik

Monday, December 22, 2008

Corat Coret

Aku pi Penang nek feri saja ja tak mo naik jematan sebab adik beradik len nak nek feri, feri pun ferilah w'pun lambat skit tapi syok tgok suasana laut pastu nampak pulau ngan komtarnya

ni gambaq lpas dah habih konvo dah ni, on way nak balik, muka aku pun nampak toya ja pnat katakan, sbenaqnya perut aku tak boroi tapi enset dok kat pinggang tu yang nampak boroi tu (ayat kaver)

ni namanya acara bersantap secara berjemaah, ari konvo aritu ramai btoi yg piknik makan kat taman la, kat masjid la, maklumla kat tempat gerai jualan tu ramai org, apalagi skali ngan family aku piknik kat tepi masjid, syok jgak sekali sekala piknik ni, makan lalu tu yg bertambah boroi tu


abadikan kenangan kat lambang USM, bila plak nak mai tak tau la



Ayang aku konvo USM bulan 8 aritu, gambo ni amik slepas dah dianugerahkan degree education kat dalam dewan syed putra, ni adik aku amik gambaq ni seb baik kaki yg putuih klu kpala tak ka naya, hampeh sguhh adik ku ni


















No comments:

Post a Comment