Jangan Clik

Monday, February 8, 2010

Heroku

Lama tak update blog nih, bukan apa takdak event yg menarik sangat, lagipun semua artikel aku bergambaq, bila takdak gambaq nih nak post kureng sikit. Cuma aku hanya nak cerita pasai heroku saja, bila umoq dia dah menginjak ke 10 bulan dia dah pandai berdiri sendiri dah. Dok meniti kat tepi2 sofa almari, katil ngan rak tv.
Dulu masa dia buleh merangkak, jenuh gak nak kepung,la nih bila dia dah buleh berdiri, lg jenuh aku nak kepung, keja nak jalan ja, hari2 ajak jalan kat luaq rumah. Semua benda yg bole dipanjat habih dia panjat, seb baik dia tak panjat aku, klu dia panjat aku, aku nak panjat apa? ehh apa aku melalut nih..tang jalan tu tak berapa cekap lg, tapi aku dok ajaq gak dia bertatih sendiri bg cepat terer jalan. aku ngan ibu dia still kna pegang klu dia jalan, sebab lutut lembut lg kot, imbangan badan pun tak berapa stabil tu yg bergunanya mak bapak nih menjadi penystabil hahaha... adaka ayat tu emmm lantaklah. Aku rasa masa aku kecik dulu pun macam ni la, meragaih (panjat-ayat belah utara) merata msti abah ngan mak aku tak larat larang....ya la mana tumpahnya kuah klu tak ke dalam mulut ye dak.

No comments:

Post a Comment