Jangan Clik

Monday, December 22, 2008

Corat Coret

ni gambaq sebelum pi akad nikah kat umah mentua kat ayaq hitam, kedah, muka ja senyum dalam hati tak keruan, takoooot nak jumpa tok kadi
ni kad kahwin aku, mai la jemput kenduri aku wakakaka ajak-ajak cipan ja kenduri aku dah setaun lbih dah pun, nak wat kenduri kat anak plak. saja ja ltak kad ni, nak abadikan kenangan dulu-dulu kenduri umah bini aku 2 Jun 2007, manakala kenduri umah aku 3 Jun 2007


ni masa upacara nak akad ni (sbenaqnya aku tgah sua duit kat tok kadi, tu yg dia kaver ngan kertas tu takut dapat publisiti, besa la sua sikit nak mudah kerja wakakaka) klu dalam bab nikah kawen ni pun ada amalan suap-suap ni hmmmm lingkup institusi masyarakat kita. sbenaqnya aku akad btoi tu saja ja mlawak td. aku akad nikah 19 Mei 2007.

cameraman ni org tgah dok sarung cincin dia pi amik gambaq dok blakang, tak nampak la muka aku yg gebu tu


ni antara close freind yang mai akad nikah aritu dari kiri fairuz bahadur gurung dri nepal, adi nguyen chom dari vietnam la keja kat shorubber, firdaus madagascar dari mongolia (takdak kna mengena ngan najib mongolia) dan mahadi rauk dari kepulauan galapagos

No comments:

Post a Comment