Jangan Clik

Tuesday, March 30, 2010

Selamat Hari Lahir untuk Ibu (wife aku)

Dalam bulan Mac ni famili aku celebrate 2 tarikh besday, satu besday Qazrin 5 hb 3 aritu dan 25 hb 3 besday wife aku plak. Hmmm ..makan modal nih ecececeeee... mlawak ja, sronok sambut besday dua insan yg terpenting dalam hidup nih.
Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan Siti Azlina....Allah selamatkan kamu. Waaahhh nyanyi plak dah, sep baik tak mai hujan plus tornado skali. Sambutan besday wife, kami sambut kat restoran kegemaran wife aku, apalagi Pizza Hut la, Haaaa makan sampai kenyang biaq tembun skit. Umoq dah masuk 29 ni kna la makan banyak-banyak skit biaq tembun bru nampak mcm makcik2 skit huahuahuaha...tang bebelan dah nak mcm makcik2 dah, kna upgrade saiz badan skit bru kna ngan gaya. (Yang abang gurau ja na, jangan tukaq jd hulk tau, balik nti jangan lupa buat melo plak key, luv u hihihi)
Heroku bab makan-makan mmg laju, mmg hobi dia. Tgok tu tgah dok melanyak Garlic Bread utk yg keberapa pun tak tau la. Laju ja makan sebab nak bg sudah cepat, nnuuu nak pi main kat playground plak.
Aku....errrr macam biasa la makan sambil kontrol kejelitaan maklumla aku kan spesis berbakat. aku makan tak banyak mana, ada la 4 keping pizza, 3 ketoi kebab, 2 gelaih ayaq, satu mangkuk hayun eh silap plak...satu mangkuk mushroom soup, satu bundle garlic bread hhhaaa itu ja la yg aku tibai, tak banyak kann.(org ka tenuk utan nih). Memandangkan sambutan ni sempena majlis ayang jd abang ucapkan selamat membayar semua kos makan ni key ahaks gurau ja, abg tau mmg abg kna bayaq pun sebab abang makan lebih dri yg diraikan, ok lg skali abang ucapkan selamat hari lahir, semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan selamat berbahagia hingga ke akhir hayat serta ucapan yg paling syahdu dri abang, bila nak tambah anak lagi? hahahaha (tersipu-sipu).

No comments:

Post a Comment