Jangan Clik

Friday, November 12, 2021

Super 7 Ultimate Thundercats Wave 3 Slithe Unboxing


 Akhirnya selepas setahun aku pre order online mendarat jugak action figure dari Super 7 ini iaitu figure Thundercats Slithe. Sebenarnya agak lambat figure ni nak sampai sebab terjadinya pandemik Covid 19 menyebabkan kilang di China terpaksa tutup seketika sbb tu banyak penghantaran figure2 tertangguh. Kalau ikutkan untuk figure Thundercats Wave 3 ni aku beli 2 figure si Slithe ni ngan Chetara, tetapi Chetara dimaklumkan ada sedikit masalah di bahagian produk dan supplier memaklumkan akan delivery figure Chetara berasingan nanti.

Kalau ikutkan banyak figure Thundercats yang aku dah Pre order tapi disebabkan masalah di pihak pengeluar menyebabkan figure wave 3 sampai dulu berbanding wave 2, untuk wave 2 aku order figure Mumm Raa Evil Living ngan Tygra. Wave 4  figure Monkian dan ada figure lain yang aku order iaitu figure Silverhawk dan last aku order adalah Thundertanks untuk melengkapkan puak2 Third Earth Thundercats kat bilik koleksi aku.

Jadi hampa layan dulu la video unboxing aku buat tu dan jangan lupa subscribe ye gais.

No comments:

Post a Comment