Jangan Clik

Thursday, May 28, 2009

Ulangtahun perkahwinan mertua aku yg ke 45

Hari cuti minggu lepas famili belah mertua aku buat majlis kecik2 untuk sekeluarga ja, buat sambutan Ulangtahun Perkahwinan Mertua aku yg ke 45 dan majlis ari jadi bapak mertuaku. Walaupun utk adik beradik terdekat tapi keluarga belah mertua aku yg agak besar jadi meriah jugak la. Buat nasi ayam ja untuk makan2 tengahari tersebut. Ni kek kami beli utk mertua aku, lilin takdak aku ingat nak boh pelita ja ataih tu bagi mertua aku tiup tapi takut jelaga asap pelita masuk idung terbakaq plak bulu idung org tua tu nti naya ja wahahwahawwahaw....


wahhh romantiknya terasa macam muda kembali, silap tak suruh pak mentua ngan mak mentua aku pakai baju pegantin masa acara ni, baru grand tourismo. Acara memotong kek megambil masa agak lama sebab ramai kameraman sedang merakam tapi lpas acara tersebut kek tu berjaya dipotong dan dihadam oleh anak menakan ku yg bole dibuat 2 team bola hanya dalam beberapa minit saja, laju sungguh depa, spesis piranha ka hapa..... apapun hepi anniversary yg ke 45 ayah.. mak.

No comments:

Post a Comment