Jangan Clik

Tuesday, May 19, 2009

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru, khasnya kepada semua warga pendidik yg mengajar aku dari darjah satu hingga jadi manusia. Tanpa mereka tak mungkin aku akan sampai ke tahap sebegini, dan teristimewa aku ucapkan Selamat Hari Guru kepada isteri tersayang , semoga jadilah guru yang disenangi dan disayangi oleh semua pelajar juga guru yang baik untuk anak-anak. Hari guru peringkat sekolah isteri aku diadakan pada hari ahad lepas, macam2 aktiviti diadakan dari sukaneka hingga karaoke, memandangkan hari ahad, perlis cuti , jadi mr mama la sat jaga anak, depa dok melalak nyanyi karaoke sampai anak aku susah nak tidoq, aku pun penin sebab anak asyik merengek ja. Tapi bila dia dah ngantuk sangat tidoq jugak walaupun bising. Esok isteriku ada temuduga dengan SPP untuk sah jawatan kat PPD Aloq Staq, jadi abang doakan kejayaan ayang, stadi betoi2, jangan gabra, senyum sokmo dan ready dengan dokumen yg diperlukan. ok lah selamat hari guru, "Guru Pembina Negara Bangsa"

No comments:

Post a Comment