Jangan Clik

Friday, December 24, 2010

My Bestday

12 Disember 2010 genaplah umoq ku yg ke 28 (alamak lg 2 taun dah nak masuk 30 an) syukur alhamdulilah dengan rezeki kurniaaNya yg membolehkan aku kecapi kebahagiaan sehingga umur ini. Kami calebrate kat tmpat kesukaan wife aku, apalagi Pizza Hut la, memandangkan makanan aku disapu oleh si Qazrin, aku dgan penuh kanibalnya ingin memakan beliau plak sebab merampas makanan aku tanpa surat menyurat.
Qazrin la ni pun dah semakin membesaq, taun depan dah nak masuk 2 taun dah. Perangai dia tu la ni aku tengok makin cengei (garang), tak tau la ikut sapa ni, rasanya bukan ikut aku sebab aku ni seorang yg ramah tamah dan lemah lembut., Ni musti ikut perangai ibu dia ni, sebab wife aku dulu penah belakon senagai tebuan jadian hahahahaha.. (hepi besday untuk diriku sendiri)

No comments:

Post a Comment