Jangan Clik

Monday, August 13, 2012

Conteng - conteng

Sambil-sambil dok dengaq majlis ilmu yang di buat di bilik mesyuarat opis, tangan aku pun dok asyik melukih ustaz berbauk tersebut yang menyampaikan tajuk ceramah bertajuk "Adab-adab ketika berbuka puasa" .
Ni Majlis ilmu kali kedua yang diadakan iaitu dibintangi oleh Ustaz Yaakob yang menyampaikan tajuk ceramahnya 'Muhasarawak Diri" ehhh... lain macam ja bunyinya..ooppsss maafkan saya, salah taip plak, tajuknya adalah 'Muhasabah Diri".
Dok godek2 gambaq masa lawatan pi Hatyai ari tu, aku ternampak gambak unik opismate aku, Inche Bob tengah makan ataupun dlm bahasa Sanskritnya mentekedarah. Try2 la ambik pen dan lukih situasi yang sungguh murni tersebut.
Lepaih Subuh try2 la luncur internet, ternampak kelibat seorang pelukis dari Korea iaitu Kim Jung Gil tengah melukis dlm youtube tanpa menggunakan pensel, teruih lukih ja dan buah tangannya mmg mabeless...tahap otai dah mamat ni, dah la cantik, dia ble lukis dengan detail dan penuh imiginasi. Apalagi mood melukih tiba2 menerjah dan terhasillah gambaq di atas w'pun tak la se..osemmm Kim Jung Gil. First tgok mamat Korea ni melukih terus jatuh cinta pandang pertama dan aku tanpa segan silu membooking secara online buku sketching mamat ni yang akan aku post mengenai buku beliau tersebut di post akan datang sebab postmen pun tak post2 lg buku tu kat haku hahahaha...

No comments:

Post a Comment