Jangan Clik

Wednesday, August 15, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

Seperti biasa macam tahun2 sudah, handmade kad raya dari aku sekeluarga. Jadi tanpa melengahkan masa anda aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali termasuk rakan Pesbuk, dan juga para pembaca Blog Ruang Santaiku ini semoga hari raya anda diberkati dan kepada yang balik kampung, selamat memandu dan berhati-hati di jalanraya, jalan keretapi, jalan laut waima jalan udara sekalipun, semoga sampai ke destinasi dengan selamat bersama keluarga tersayang.
Tema aku sekeluarga tahun ni adalah warna Ungu taik idung arnab, haaaaa...musti ramai yang tertanya2, ya ka taik idung arnab kaler ungu, klu ampa nak tau pi la korek sendiri idung arnab, tgok kaler apa, tapi jangan korek time bulan posa nih, nti tak pasai2 batal plak posa arnab tersebut. Hari ni pun mungkin dah ramai berpusu-pusu balik ke kampung, dan aku sekeluarga jugak akan bertolak balik beraya di kampung tok aku di Kampung Kuala Bekah, Kuala Terengganu, Terengganu. Jadi sekali lagi aku sekeluarga mengambil kesempatan mungucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada sesapa yg penah dikelepet oleh aku dan aku menyusun sepuluh jari untuk memohon ..............................................................
sepuluh ringgit wahwahwahwah.......

No comments:

Post a Comment